مراقبت پوست و مو (1564)

شامپو (313)

کرم مرطوب کننده صورت (116)

تجهیزات پزشکی (61)

مکمل های غذایی (584)

مکمل ورزشی (130)

تنوع محصولات

انتخاب انلاین محصولات

خرید آنلاین

امنیت در خرید

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته

بهترین کیفیت

ضمانت اصل بودن کالا

کپسول مگنیفورت هولیستیکا ۳۲ عدد – Holistica Magniforte 32 Cap

115,000تومان
قرص مگنیفورت به عنوان یک مکمل غذایی عالی شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای منیزیم و ویتامین‌های B1, B6, D3, K2 در بدن استفاده می‌شود. این مکمل نقش مهمی در حفظ سلامت عضلات، استخوان‌ها و سیستم عصبی دارد.

محلول پاک کننده آرایش چشم سینره 120 میلی لیتر – Cinere Eye Makeup Remover 120 ml

72,000تومان
پاک کننده چشم سینره برای از بین بردن مواد آرایشی ناحیه چشم کاربرد دارد. این محلول به از بین بردن باکتری‌های پس از آرایش کمک می‌کند و سلامت پوست مصرف کننده را تضمین خواهد کرد.

لوسیون پاک کننده صورت سینره مناسب انواع پوست – Cinere Herbal Energizer Cleansing Toner 150 Ml

63,000تومان
لوسیون پاک کننده سینره با به کارگیری عصاره گیاهان و اسانسهای مختلف، در عین حال که پوست را کاملا تمیز و شفاف می نماید، منافذ باز پوست را تنگ کرده تا از ورود آلودگی ها و ذرات معلق به لایه های زیرین پوست جلوگیری نماید. همچنین باعث بهبود متابولیسم سلولهای پوست گردیده و باعث شادابی و جوانی پوست می گردد.

قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم یوروویتال 20 عدد – Eurho Vital Vitamin C 1000 mg 20 Effervescent Tablet

29,000تومان
یوروویتال با عرضه قرص جوشان ویتامین C با دوز ۱۰۰۰ میلی گرم، راهکاری عالی برای تقویت آنتی اکسیدانی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی ارائه می‌دهد. این مکمل همچنین به تولید کلاژن کمک کرده و به بازیابی انرژی پس از فعالیت‌های ورزشی سرعت می‌بخشد.

قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین 3 میلی گرم نورم لایف – Norm Life Melatonin Vanatonin

80,000تومان
قرص واناتونین ملاتونین نورم لایف به تنظیم ساعت خواب کمک می‌کند. خواب انسان بر اثر عوامل مختلفی مثل مسافرت‌های هوایی و کار در شیفت شب دچار اختلال می‌شود. به کمک این محصول می‌توان طول مدت خواب را نیز افزایش داد.

شامپو حاوی اوره و روغن آرگان وچه مناسب موهای خشک و آسیب دیده – Voche Urea And Argan Dry Damaged Hair Shampoo

191,300تومان
شامپو حاوی اوره و روغن آرگان وچه مناسب موهای خشک و آسیب دیده و افراد بالای 40 سال است. این شامپو ریزش مو، خشکی و موخوره را کاهش داده و سبب حجم دهی مو و تقویت آن می شود.

ژل شست شوی آبرسان صورت هیدراسل لایسل – Liesel Hydrasel Hydrating Cleansing Gel

125,000تومان
ژل شستشو لایسل پاک کننده ملایمی بوده که آلودگی های پوست را از بین برده و از اثر گذاری آلودگی ها روی پوست جلوگیری می کند. این ژل شستشو برای پاکسازی پوست صورت جهت از بین بردن آلودگی و آرایش پوست فرموله شده است. این ژل صورت لایسل سلول های مرده پوست صورت را رفع و پوستی شفاف و شادابی را برایتان به ارمغان می آورد. این محصول با ایجاد لطافت و نرمی در پوست خشکی صورت را برطرف کرده طراوت را به پوست برمی گرداند. همچنین این محصول فاقد هر گونه مواد صابونی که از تحریک شدن پوست پیشگیری کرده و برای استفاده روزانه خانم و آقایان نیز فوق العاده عمل می کند.

کرم دور چشم اکتیزوم حاوی ویتامین سی فیس دوکس – face doux Actisome Eye Contour Cream With Vitamin C

168,400تومان
یک فرمولاسیون جامع برای حداکثر اثربخشی در زمان بروز مشکلات ناحیه دور چشم، علائم مختلف پیر پوستی قابل رویت از جمله خطوط پنجه کلاغی، چروک های ریز، تیرگی دور چشم و پف زیر چشم است که این اثرات را با دارا بودن موادی همچون اکتی فلوو، تری مویست، ویتامین E و ویتامین C پایدار (سدیم اسکوربیل فسفات) انجام می دهد. این محصول سبب سفتی پوست دور چشم شده و در نهایت آبرسانی را برای ناحیه دور چشم به ارمغان می آورد و همچنین موجب بازگرداندن الاستیسیته شده و کاهش پف و کاهش افتادگی دور چشم را به ارمغان می آورد.
پیشنهاد های ویژه

کپسول فست ران – OPD Pharma Fast Run 15 caps

33,800تومان
کپسول فست ران Fast Run از OPD Pharma با هدف جلوگیری از فرسایش غضروف، عمل می‌کند. این محصول با مهار چندین مولکول و مسیرهای درگیر در استئوآرتریت، به بهبود عملکرد مفصل کمک می‌کند.

اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم مناسب انواع پوست 200 میلی لیتر – Prime Body Moisture Spray Lotion 200 Ml

349,000تومان
اسپری لوسیون آبرسان بدن پریم با داشتن ترکیبات موثر، محصولی مناسب برای تامین رطوبت و آبرسانی عمقی پوست است که بدون ایجاد چسبندگی، نرمی و لطافت بالایی را در پوست ایجاد کرده و به سرعت جذب می‌شود.

قرص بیرهف پلاس یوروویتال 60 عدد – Eurhovital Bierhefe Plus 60 Tablets

297,600تومان
قرص بیرهف پلاس یوروویتال با دارا بودن مخمر آبجو، روی و ویتامین‌های گروه B به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌نماید. همچنین تامین انرژی و بهبود فعالیت‌های روزانه به دنبال مصرف این مکمل رخ می‌دهد.

قرص جوشان ویتامین C 1000 میلی گرم یوروویتال 20 عدد – Eurho Vital Vitamin C 1000 mg 20 Effervescent Tablet

29,000تومان
یوروویتال با عرضه قرص جوشان ویتامین C با دوز ۱۰۰۰ میلی گرم، راهکاری عالی برای تقویت آنتی اکسیدانی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی ارائه می‌دهد. این مکمل همچنین به تولید کلاژن کمک کرده و به بازیابی انرژی پس از فعالیت‌های ورزشی سرعت می‌بخشد.

کرم روشن کننده گیاهی حاوی آربوتین سی گل 50 میل – SEAGULL Herbal Lightening Cream With Arbutin 50 ml

129,500تومان
کرم روشن کننده حاوی هیدروکینون سی گل حاوی سه ماده موثر هیدروکینون، آلفا هیدروکسی اسید ها (AHA) و ویتامین C می باشد. این محصول مناسب برای از بین بردن لک های قهوه ای و تیره سطحی پوست و لک های به وجود آمده در اثر افزایش سن، مصرف قرص های بارداری و لک های ناشی از اشعه آفتاب است.

کپسول فروفورت انرژی عبیدی 30 عدد – Abidi Ferro Fort Energy 30 Caps

114,500تومان
کپسول فروفورت گاین حاوی آهن به همراه اسید فولیک یا همان ویتامین B۹ است. این مکمل به پیشگیری و رفع کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می‌کند. بعلاوه موجب افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌شود.

محصول ویژه

کاهش استئوآرتریت

کاهش استئوآرتریت

عصاره زنجبیل

حاوی زنجبیل

ترکیب گیاهی

ترکیب آووکادو و سویا

کاهش درد عضلات

مسکن

طبیعی

ویتامین د3 طبیعی

بازسازی مفاصل

جلوگیری از تخریب پیش رونده غضروف ها

آخرین مقالات

شماره های تماس:

44319455-44356133